slabix - 05-04-2008 03:16:05

Na początku gry wybierasz 5 z 7 dostępnych jutsu podstawowych. Technik tych nauczono cię już w akademii, dlatego znasz je jeszcze przed zostaniem geninem.

zielone - taijutsu
niebieskie - ninjutsu
białe - genjutsu



Bunshin no jutsu (5ch.klon) - proste jutsu tworzące klony, iluzje swojego ciała (klon). Klonom można wydawać polecenia. Każdy znika po dotknięciu iluzji bądź obrażeń użytkownika jutsu.

Henge no jutu (1ch/tura) - technika transformacji, przemieniająca ciało użytkownika w inną osobę bądź przedmiot.

Kawarimi no jutsu (2ch) - jutsu podmiany. Shinobi potrafi szybko podmienić swoje ciało z czymś innym w odległości 10m.

Shunshin no jutsu
(1ch) - technika, albo raczej styl walki, który pozwala shinobi na szybkie przemieszcczanie się z miejsca na miejsce w odległości 20m.

Bakuretsufuu (3ch) - jutsu pieczętujące, pozwalające ninja wykonać wybuchającą pieczęć na papierze, pergaminie lub zwoju. Wybuch może nastąpić wedle uznania używającego, np. po dotknięciu, po jakimś czasie itp.

Kai
(1ch) - technika chroniąca przed genjutsu w najbliższym czasie. Może też rozproszyć działanie genjutsu u innych osób po dotknięciu. Na lepsze genjutsu Kai nie działa.

Gouken (0ch) - prosty styl walki polegający na ciągłych seriach ciosów rąk i nóg. Dodaje +1 celności i +1 uników podczas używania stylu.



Po wybraniu 5 z 7 podstawowych jutsu wybieramy kolejne, tym razem związane z klanem... lub brakiem klanu.
Jeśli nie wybraliśmy klanu, mamy do wyboru:
- dostać dodatkowe 5 PN (punktów nauki),
- wybrać jedno dodatkowe jutsu (z listy poniżej)

Kugutsu no jutsu (1ch/tura) - jest to technika lalkarska. Za jej pomocą shinobi tworzy nicie z chakry i porusza swobodnie "kukłą (można taką zakupić w wiosce)".

Konoha Senpuu (0ch) - atak taijutsu - użytkownik obraca się raz w powietrzu i wykonuje niespodziewanego kopniaka na wroga - przy owym ataku postać dostaje +3 do celności i +2 taijutsu

Kawara Shuriken (2ch) - atak dystansowy max 5 przedmiotami wielkości kunai'a we wroga. Co więcej, przedmioty te mogą być w odległości 2m od użytkownika i być np. kamykami lub gałęziami.

Nemuri (3ch) - prostym dotknięciem pleców wroga, ninja usypia przeciwnika.


Jeżeli zaś wybraliśmy jakiś klan, musimy przeczytać temat: Jutsu Klanowe.

Miłego grania ^^

www.heroes3liga.pun.pl www.uniapodkarpacka.pun.pl www.metin2infogame.pun.pl www.pes-scena.pun.pl www.dreamteam2.pun.pl