Naruto for real!

Tutaj naprawdę będziesz żył w świecie Naruto!

Ogłoszenie

Witaj na najciekawszej stronie PBF o Naruto!
Tutaj sam wcielisz się w shinobi i przeżyjesz wiele niezapomnianych przygód!

(zanim zaczniesz grać (lub o grze myśleć) przeczytaj regulamin i FAQ ^^)

#1 07-04-2008 23:38:17

slabix

Narrator

8016343
Zarejestrowany: 05-04-2008
Posty: 216
Punktów :   

Początkowe jutsu klanowe

W związku z istnieniem klanów, na początku, jeśli się do jakiegoś przyłączy, dostaje się dodatkowe jutsu.

zielone - taijutsu
niebieskie - ninjutsu
białe - genjutsu
czerwone - rodowe

Klan Akimichi:

Baika no jutsu (4ch): dzięki tej technice postać zwiększa wielokrotnie masę swojego ciała, niszcząc tym samym dużą ilość kalorii. Dodaje +5 siły i -5 celności.

Nikudan Sensha (2ch/atak): te jutsu pozwala członkowi klanu powiększyć wielokrotnie masę jednej części ciała. W porównaniu do Baika no jutsu tutaj użytkownik nie zwiększa całego ciała tylko jedną jego część, mogąc nią np zaatakować wroga. Wymaga 10 taijutsu. Daje +10 siły przy ataku i +5 celności. Do ataku potrzeba Nikudan Sensha.



Klan Abumare:

Kikaichuu no Jutsu
(4ch) - czyli wybuchające robaki. Wedle uznań i pomysłów członka Abumare, robaki wybuchają w określonym czasie, momencie. Owad ma przy wybuchu 1 siły (max robaków 15).

Kekkai Konchuu Bunshin no Jutsu (5ch) - tworzy "robakowego" klona. Klon taki nie różni się niczym od kage bunshin no jutsu, oprócz szczególu, że trafiony przemienia się w robaki... Co może naprawdę przestraszyć wroga lub chociaż zdezorientować. Klon ma 5 siły.


Klan Hyuuga:
Byakugen (1ch/godzina) - specjalne Doujutsu klanu Hyuuga. Dosłownie znaczy "Białe Oczy". Wokół oczu posiadacza pojawiają się żyły. Użytkownik może spojrzeć przed siebie na odległość paru kilometrów, może nawet spojrzeć przez ścianę, drzewo itp. Dzięki Byakugen widzi też tenketsu - punkty wylotu chakry. Oprócz tych wszystkich umiejętności dzięki temu Doujutsu Hyuuga może wpatrzeć z oczu wroga jego emocje i uczucia.

Jyuken (1ch/trafienie) - styl walki klanu Hyuuga. Użytkownik nie próbuje tutaj zadać jak największych obrażeń tylko trafić tenketsu. Gdy trafi, wysyła do nich trochę chakry, którą blokuje przepływ energii u wroga. Efektem przeciwnik po każdym trafieniu przez Hyuuga tym stylem traci 5 chakry i 5 kontroli chakry. Oprócz tego każdy atak dostaje +2 celności i zadaje przeciwnikowi obrażenia równe jego sile / 2 (dzielone przez 2).


Klan Nara:

Kagemane no jutsu
(1ch/m, max 10m) - jutsu wydłużające cień postaci, który, kiedy dotknie cienia wroga, łączy gracza i wroga. Po połączeniu gracz może swoodnie się poruszać, kiedy wróg będzie zmuszony robić to samo co postać gracza.


Klan Inuzuka:

Gijyuu Shikyaku no Jutsu [Ninpou] (5ch) - postać upodabnia się do swojego kompana-zwierzaka, wyrastają jej kły i pazury. Podczas Gijyuu Shikyaku no jutsu gracz dostaje dodatkowe +2 do celności, +2 do siły i +2 do uników.

Gatsuuga (2ch/atak) - atak (wymaga użycia Juujin Bunshin) pozwala ninja i jego zwierzeciu obracac sie z duza predkoscia, tworząc efekt wiru, po czym zaatakowac wroga z rozpędu. Wymaga 15 taijutsu. Atak dodaje 10 siły i 10 celności.


Klan Senju:

Moku Bunshin no Jutsu ("dowolnie"ch/klon) - postać tworzy klona, który, nie dość, że nie znika po pierwszym lepszym dotknieciu (ma 5 zdrowia), to ten jeszcze może robić te same jutsu co gracz, z tym wyjątkiem, że klon posiada tyle chakry, ile w niego "włożysz".

Moku Shouheki no Jutsu (20ch) - użytkownik tworzy drewniana "barierę" wokół siebie. Bariera ta chroni postać z 20 wytrzymałości.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grynafacebooku.pun.pl www.sasuke1.pun.pl www.minecraftplx1.pun.pl www.narutoninjawars.pun.pl www.ts.pun.pl